تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

 

وب سایت اشتراک دانش و خدمات مالی حسابداری به آدرس http://share.drtaftiyan.com هدیه تیم متفکران نوین مالی می باشد که سعی دارد به وسیله اشتراک گذاری مالی و مهارت و دیدگاه اعضا تیم در راستای موفقیت شاغلین مالی حسابداری گام بردارد.


تیم متفکران نوین مالی شما را به عضویت در تیم، دعوت می کند:

امید است که بتوانیم در کنار هم یاد بدهیم و یاد بگیریم...


راهنمای عضویت:


جهت ورود سریع علاقه مندان به عضویت در وب سایت اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری، بخشی در صفحه اصلی وب سایت به همین موضوع اختصاص داده شده است:


شماره 1)  با انتخاب مورد شماره 1 (ثبت نام در سایت) به صفحه عضویت در تیم هدایت خواهید شد.


شماره 2)  ورود نام کاربری و کلمه عبور، برای اشخاصی است که قبلأ در تیم متفکران نوین مالی عضو شده اند. 

 


 شما نیز پس از عضویت در تیم، با به یاد داشتن نام کاربری و کلمه عبور، می توانید مسیر ورود به سایت را از همین جا طی کنیم و حین بهره مندی از خدمات وب سایت، خود نیز مشارکت نمائید.


پس از انتخاب مورد شماره دو به صفحه ای مشابه تصویر زیر هدایت خواهید شد. تکمیل فیلدهای ستاره دار (آدرس ایمیل، کلمه عبور، تکرار کلمه عبور و نام خانوادگی) الزامی می باشد. در صورتی که تا به حال نیاز به ایجاد ایمیل نداشته اید، جهت راهنمای ساخت ایمیل کلیک کنید.

 

 

  سایر اطلاعات درخواستی جهت ارائه خدمات آتی تیم مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اطلاعات شما محرمانه تلقی شده است. خواهشمند است نسبت به تکمیل تمامی فیلدها اقدام نمائید.

پس از تکمیل فیلدها و انتخاب گزینه "ثبت در سیستم" ، پیغامی به شکل زیر نمایش داده خواهد شد:

 

به جهت مدیریت موضوعات امنیتی، سیستم به گونه ای طراحی شده است که هر شخص می بایست پس از ثبت اطلاعات اولیه، جهت تایید عضویت در سایت، نامه ای که از طرف سایت به ایمیل ثبت نام شده در سایت ارسال شده است را تایید کند:

 

جهت تایید عضویت بر روی ایمیل مد نظر کلیک کرده و بر روی لینک تایید کلیک نمایید:

(توجه : ممکن است ایمیل تایید عضویت به جای صندوق دریافتی (inbox) وارد پوشه هرزنامه (spam) شده باشد.)

 

 

تبریک می گوییم! شما با دریافت این پیغام با موفقیت در سیستم عضو گردیده اید :

 

 هم اکنون شما عضوی از این تیم هستید و می توانید از خدمات رایگان تیم بهره مند شوید. جهت دسترسی آسانتر به خدماتی که کاربرد بیشتری دارند، به داشبورد (میزکار) خود مراجعه نمائید. شما می توانید در یک تور مجازی با خدمات بیشتر مرکز تخصصی مالی و حسابداری با مدیریت دکتر تفتیان آشنا شوید. همچنین برای آشنا شدن بیشتر با امکانات داشبورد خود می توانید از گزینه امکانات داشبورد کمک بگیرید.

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics