تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ده اشتباهی که به محبوبیت شما لطمه وارد می‌کند

ده اشتباهی که به محبوبیت شما لطمه وارد می‌کند

افراد بسیاری تسلیمِ این باور اشتباه هستند که محبوبیت و دوست‌داشتنی بودن، از ویژگی‌های ذاتی و غیرقابل آموختنی است که فقط به معدودی آدم‌های خوش‌شانس مثل خوش‌قیافه‌ها و خوش‌مَشرب‌ها و آنهایی تعلق دارد که استعدادهای خارق‌العاده‌ای دارند. افتادن به دام این تصور غلط، آسان است؛ اما واقعیت این است که محبوبیت تحت کنترل خودتان و مربوط به هوش هیجانی‌تان (EQ) است. در این نوشته می‌خواهیم شما را با ۱۰ اشتباهی که به قیمت محبوبیت شما تمام می شود، آشنا کنیم.

اقدامات انگیزشی ساده

اقدامات انگیزشی ساده

هر وقت صحبت از انگیزش و تقدیر و تشویق میشود، مدیران زیادی هستند که اقدامات ساده انگیزشی را سبک، بی مزه یا لوس قلمداد میکنند. در مقابل کارکنانی هم هستند که این اقدامات را لازم و در زمره نیازهای خود عنوان میکنند. این نوشته را به کارهای انگیزشی ساده اختصاص داده ام تا نظرات شما را بدانم.وقتی صحبت از تشویق همکاران میشود، عمده مدیران گله مند هستند که ابزارهای لازم برای انجام این کار مهم را ندارند. مثلاً میگویند که نمیتوانند به همکارانشان پاداش بدهند، نمیتوانند در جمع آنها را تشویق کنند، نمیتوانند به آنها یک روز مرخصی تشویقی بدهند و مشکلاتی از این دست.

تو هم می توانی ، پنج راز موفقیت در سختی

تو هم می توانی ، پنج راز موفقیت در سختی

از قدیم گفته اند که موفقیت ها در سختی بدست می آیند. اگر در حال حاضر در یکی از پیچ و خم های دشوار زندگی تان قرار گرفته باشید شنیدن این جمله احتمالا ناراحتتان می کند و می گویید. من موفقیت نخواستم به همین شرایط فعلی ام راضی هستم ای کاش کمی از سختی ها کاسته می شد.

هفت راز فنگ شویی برای آرامش و ثروت

هفت راز فنگ شویی برای آرامش و ثروت

دکوراسیون از نظر بیشتر افراد فقط هنر هماهنگی است که در خدمت زیبایی قرار می گیرد اما واقعیت این است که چیدمان خانه شما روی آرامش، شادی و رضایت تان هم تاثیر می گذارد. فنگ شویی دامنه این تاثیرات را بیشتر از این می داند و می گوید که دکوراسیون حتی روی ثروت و کار و بار شما هم تاثیر می گذارد.

چگونه روزی شاد داشته باشیم

چگونه روزی شاد داشته باشیم

بسیاری از افراد برای سلامت جسم و روان خود برنامه ریزی  و اهداف بلندمدت تعیین می کنند، ولی خوب است بدانیم که کارهایی هم وجود دارد که می توانند به صورت روزانه انجام شوند و به ما کمک کنند تا روزی شاد و پر از احساسات مثبت داشته باشیم.

تغییر و موفقیت؛ وضع و نقض  قوانین

تغییر و موفقیت؛ وضع و نقض قوانین

هر آنچه روی زمین است، طبق قانون طبیعت خویش زندگی می کند، و با طبیعت قانون خود، شکوه و سرمستی و آزادی را بسط می دهد. شور اگر در رکاب عقل نباشد؛ شعله ای است که خود را تا سر حد ویرانی می سوزاند.

 

تغییرو موفقیت؛ همه چیز را برای نخستین بار بنگر

تغییرو موفقیت؛ همه چیز را برای نخستین بار بنگر

راهبان ذن، هنگام مراقبه، جلوی صخره سنگی می شینند و می گویند:

حالا صبر می کنم تا این صخره سنگ کمی رشد کند.

 

تغییر و موفقیت؛ معنای عمل

تغییر و موفقیت؛ معنای عمل

مریدی از استادش پرسید: چطور می توانم در زندگی ام بهترین شیوه عمل کردن را بشناسم؟

تغییر و موفقیت؛ اسیر بند

تغییر و موفقیت؛ اسیر بند

یک مربی حیوانات سیرک، می تواند با نیرنگ بسیار ساده ای بر فیل ها غلبه کند: وقتی فیل هنوز کودک است، یک پایش را به تنه درختی می بندد. فیل بچه، هر چه هم که تقلا کند، نمی تواند خودش را آزاد کند. اندک اندک به این تصور عادت می کند که تنه درخت از اونا نیرومندتر است.

 

تغییر و موفقیت؛ این حق شماست.

تغییر و موفقیت؛ این حق شماست.

سعی نکنید همواره سازگار باشید. هر چه باشد، پولس قدیس گفته: خرد جهان در دیدگان خداوند جنون است.

تغییر و موفقیت؛ مبارزه با عادت

تغییر و موفقیت؛ مبارزه با عادت

بیماری 32 ساله به سراغ ریچارد کرولی درمانگر رفت.

شکایتش این بود: نمیتوانم جلو مکیدن انگشت شصتم را بگیرم.

 

تغییر و موفقیت؛ کرم ابریشم

تغییر و موفقیت؛ کرم ابریشم

به کرم سبز بیندیش. بیش تر زندگی اش را روی زمین می گذراند، به پرندگان حسد می ورزد و از سرنوشت و شکل کالبدش خشمگین است.

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics