تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

زندگی پُر از پریشانی و دنیا بسیار شلوغ است؛ اما جنگ با این جنجال‌ها، راهِ رها شدن از آن نیست. راهِ رهایی، پذیرش کامل آن است. هرچه بیشتر بجنگید،عصبی‌تر خواهید شد؛ زیرا هرچه بیشتر بجنگید، پریشان‌تر می‌شوید. باز شوید. دنیا را بپذیرید. جنجال هم بخشی از زندگی است.

 

وقتی آن را بپذیرید،شگفت‌زده خواهید شد؛زیرا دیگر شما را پریشان نخواهد کرد. پریشانی به سبب جنجال به وجود نمی‌آید،بلکه، ناشی از موضعی است که در برابر جنجال اتخاذ می‌کنیم.اگر با آن دشمن باشید، ‌آشفته می‌شوید. اگر با آن دشمن نباشید، پریشان نمی‌شوید.

 

هرجا بروید،نوعی جنجال قطعاً وجود خواهد داشت. دنیا سراسر پُر از جنجال و آشفتگی است. حتی اگر غاری در کوه‌های هیمالیا پیدا کنید و در آن بنشینید، زندگی را می‌بازید. در آن غار جنجال و آشفتگی وجود نخواهد داشت،اما از تمام امکانات رشد

 

که زندگی فراهم می‌کند نیز خبری نیست، و خیلی زود سکوتِ آن‌‌جا نیز کسل‌کننده و مُرده به نظر می‌رسد. نمی‌گویم که از سکوت لذت نبرید.از سکوت لذت ببرید، اما بدانید که سکوت،‌مخالف و علیه جنجال نیست.

 

سکوت فقط  وقتی که در جنجال حضور دارد،سکوتِ واقعی‌ است. سکوتی که در هیمالیا احساس می‌کنید، سکوتِ شما نیست.به هیمالیا تعلق دارد؛
اما اگر در بازار بتوانید سکوت را احساس کنید،قطعاً می‌توانید آسوده و راحت باشید. این سکوت از آنِ ‌شماست. آن‌گاه هیمالیا در قلب شماست.

 

اشو

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics