تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ما به خاک چنگ می زنیم، در حالی که آغوش خداوند به روی ما کاملاً گشوده است. ما نان زندگی را پایمال می کنیم، در حالی که گرسنگی بر جانمان دندان می ساید. زندگی چقدر با انسان مهربان است و انسان چقدر از زندگی دور افتاده است!

 

 

حقیقت زندگی، نفس زندگی است، آغازش از زاهدان مادر نیست و پایانش نیز به بستر گور ختم نمی شود. زیرا سال هایی که گذشته اند، در قیاس با حیات جاودانه، لحظه ای بیش نبوده اند؛ جهان مادی و هرچه در آن است، در قیاس با آن لحظه ی بیداری که وحشت مرگش می خوانیم، خوابی بیش نیست.

 

از آنجا که زندگی را نمی شناسیم، از مرگ می هراسیم و هراس از مرگ، ما را از درگیری و جنگ به وحشت می اندازد. آنهایی که زندگی می کنند، آنهایی که می دانند بودن یعنی چه، آنهایی که به دانش «زندگی در دل مرگ» دست یافته اند، آنها صلح را موعظه نمی کنند، زندگی را تبلیغ می کنند.

 

اگر تمامی رازهای زندگی را حل کنی، مشتاق مرگ می شوی، زیرا مرگ تنها رازی دیگر از رازهای زندگی است.

 

تولد و مرگ ناب ترین ترجمان شجاعتند.

 

جبران خلیل جبران

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

مهدیه آقاباقری |   1395/04/02 04:45:28   |
0     0
زندگی با یاد مرگ، زندگی حقیقی است.
"مهدیه آقاباقری، عضوی از تیم متفکران نوین مالی
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد جواد خاکسار |   1395/04/05 23:52:15   |
0     0
وقتی حیوانی را ذبح می کنی ، در دل خود به قربانی بگو: نیروی که فرمان کشتن تو را به من داد ، نیرویی است که بزودی مرا از پای در خواهد آورد و هنگامی که لحظه موعد من فرا رسد ، من نیز همانند تو خواهم سوخت ، زیرا قانونی که تو را در مقابل من تسلیم کرده است بزودی مرا به دستی قوی تر خواهد سپرد. خون تو و خون من عصاره ای است که از روز ازل برای رویاندن درخت آسمانی (در آن سویی طبیعت ) آماده شده است." جبران خلیل جبران"

 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics