تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

باسمه تعالی

سازمان برنامه و بودجه

قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران که در جلسه علنی مورخ17/1/1379 مجلس شورای اسلامی با اصلاحاتی تصویب و در تاریخ 17/1/1379به تایید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره 3703- ق مورخ 28/1/1379 رئیس محترم مجلس شورای اسلامی واصل گردیده است، به پیوست جهت اجرا ابلاغ می گردد.

این برنامه چالشهای اساسی کشور در سالهای آتی، نظیر جوانی جمعیت، افزایش سطح مشارکت اجتماعی، اهتمام به امر اشتغال و فراهم آوردن رشد اقتصادی مورد نیاز برای کاستن از نرخ بیکاری فعلی، توسعه منابع انسانی و فناوری و بهره مندی از منابع امکانات کشور و مزیت های متعدد آنرا مورد توجه جدی قرار داده است و بر اساس سیاست های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و با استفاده از دانش و تجربه کارشناسان، مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی و صاحبنظران مراکز علمی و تحقیقاتی تنظیم شده است. بنابراین می توان یه عنوان سند وفاق ملی تلقی شده و مجموعه فعالیت های سالهای آینده را به نحوی منسجم و هدفمند هدایت نماید.

 

اگر چه بعضی از تغییرات اعمال شده از سوی مجلس محترم شورای اسلامی در لایحه پیشنهادی دولت، در برخی موارد موجب کاهش سرعت حرکت به سوی اهداف برنامه می گردد، امید می رود کاستی های ایجاد شده در جریان تنظیم لوایح بودجة سالانه در طول برنامه برطرف شود.

 

انتظار آن است که همکاران محترم در دستگاه های اجرایی که مسئولیت اجرای برنامه بر عهده آنها می باشد، تمهیدات اجرای راهکارهای پیشبینی شده در برنامه اعم از مواد قانونی و راهکارهای اجرایی مصوب هیات وزیران را فراهم سازند و همانگونه که در تقدیم لایحه برنامه به مجلس شورای اسلامی وعده کردم، همه تلاش خود را صرف اجرای برنامه سوم نمایند تا به حول و قوه الهی، اهداف برنامه تحقق یابد و ملت سرافراز ایران از نتایج آن بهره مند شوند.

 

برای مشاهده ادامه مطلب و دانلود اصل فایل کلیک کنید


تهیه کننده: حسین حیاتی

 

در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل مبحث قانون دیوان محاسبات جهت پیش ثبت نام و یا  شرکت در دوره ها کلیک کنید.

جهت پیش ثبت نام  کلیک کنید...

در صورتی که به مشاوره پیرامون موضوع فوق علاقه دارید کلیک کنید...

اطلاعات بیشتر کلیک کنید...

 

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics